Viktig informasjon om kommunikasjon, leveringstider og veien videre for Indusia Design ❤️


En uventet og svært tung personlig situasjon

Indusia Design har alltid vært en liten familiebedrift. I sommer ble den enda mindre. Siden tidlig sommer har jeg, Nina Therese, stått helt alene med hele driften av nettbutikken – alt fra kundeservice og pakking av ordre til lagerarbeid og logistikk.

For 4 uker siden mistet jeg faren min veldig brått og uventet. Siden dette skjedde har jeg ikke hatt kapasitet til å svare på e-poster, og flere ordre har hatt unormalt lang leveringstid. Et uventet dødsfall fører med seg mye som må håndteres, og dette har dessverre gjort det vanskelig å holde normal drift i gang.

Den siste tiden har jeg brukt all ekstra tid på å få pakket og sendt ut ordre så godt jeg har kunnet.

Med denne informasjonen ønsker jeg å nå ut til alle som har blitt påvirket av situasjonen. Alle vil få svar, og jeg vil gjøre mitt aller beste for å løse eventuelle problemer så raskt som mulig. Noe vil ta litt tid, men jeg lover å prioritere så godt jeg kan.


Høysesong i netthandel

Vi er nå midt i årets travleste periode med Black Week, Cyber Week og julesesongen. Driften går nå som normalt, men noe lenger leveringstid enn vanlig kan oppstå.


Indusia Design – veien videre

Indusia Design har vært en familiebedrift siden oppstarten i 2016, og jeg ønsker å drive den videre så lenge jeg kan. Samtidig må jeg meddele at det blir nødvendig med en pause og noen viktige endringer fremover.

Planen videre er:

  • Å selge ut alt som er på lager
  • Samtidig fylle på et mindre antall bestselgere og nødvendige varer frem til lageret er tømt
  • Når lageret er tømt, planlegger jeg å stenge nettbutikken midlertidig
  • Deretter er målet å åpne opp igjen i Norge når jeg er klar

Lageret har de siste årene vært i Charlottenberg i Sverige, og jeg har fortsatt en del varer igjen. Bestselgere som Teddy, Velour og Flanell går raskt unna - så om det er noe du har hatt lyst på bør du slå til nå før det er for sent!

Jeg håper med denne informasjonen å nå ut til så mange som mulig av våre lojale kunder og potensielle nye kunder, så dere har en sjanse til å få tak i det dere skulle ønske av utvalget som er igjen!

Om du savner et produkt du tidligere har sett i nettbutikken, er du velkommen til å kontakte meg – så skal jeg se hva som er mulig å bestille inn.


Utfordringer med e-post og kundekommunikasjon

I tillegg til den personlige situasjonen har det vært store tekniske problemer med e-post siden tidlig i sommer. Bare omtrent halvparten av e-postene jeg sender kommer frem til mottakere, noe som har gjort kommunikasjonen ekstra utfordrende.

For å sikre at du når meg, kan du bruke følgende e-postadresse i tillegg til den vanlige kundeserviceadressen: nina@indusiadesign.no

Det vil bli lagt ut automatisk svar og informasjon om situasjonen på kundeserviceadressen, og tilsvarende informasjon vil ligge på nettsiden. Dersom du ikke får svar innen rimelig tid, anbefaler jeg å kontakte meg via nevnte e-post eller sende melding på Facebook eller Instagram.

På forhånd: tusen takk for tålmodigheten.


Jeg håper denne forklaringen gir innsikt i situasjonen, og at du opplever den som oppriktig og transparent. Tusen takk for forståelsen, tålmodigheten og støtten – det betyr mer enn jeg kan uttrykke i denne krevende perioden ❤️

Vennlig hilsen
Nina Therese Pedersen
Indusia Design