Spørsmål og svar

Under finner du ofte stilte spørsmål (FAQ). Dersom du ikke finner svar på det du lurer på kan du alltids kontakte oss på kundeservice@indusiadesign.com.

Min bestilling

Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

Så lenge ordren ikke er behandlet og sendt fra vårt lager har vi mulighet til å endre eller kansellere din bestilling. Det er derimot ingen garanti at henvendelsen rekker å bli behandlet innen ordren er pakket. Ta kontakt med oss på kundeservice@indusiadesign.com så hjelper vi deg videre.

Så lenge ordren ikke er behandlet og sendt fra vårt lager har vi mulighet til å legge til flere varer på din bestilling. Dersom din ordre allerede er sendt, må du legge inn en ny bestilling på nettsiden. Ordre som er betalt med kort eller Vipps har vi dessverre ikke muligheten til å endre på. Send oss en forespørsel på kundeservice@indusiadesign.com så finner vi den beste løsningen for ditt tilfelle.

Så fort din ordre er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene dine er på vei.

Frakt & Levering

Normal leveringstid er 2-5 arbeidsdager, avhengig av hvor i landet du bor. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Du vil få beskjed når pakken er klar for henting via e-post eller sms.

Vi sender alle pakker med Posten Bring.

Frakt koster 99,-. Vi tilbyr gratis frakt på ordre over 1000,-.

Alle pakker sendes med sporing. Du vil motta sporingsinformasjon på e-post og sms når pakken er sendt fra vårt lager, samt en bekreftelse når pakken er klar for henting.

Du må hente pakken din på postkontoret innen gitt frist på 7 dager. Etter det sender Bring varene automatisk i retur. Du vil da bli belastet med et gebyr på 395,- som dekker fraktkostnader og ekspedisjon.

Bytte & Retur

Vi har dessverre ingen system for bytte. Dersom du ønsker en annen størrelse eller et annet produkt så kan du selvfølgelig benytte deg av din angrerett og deretter legge inn en ny bestilling på vår nettside. Du er hjertelig velkommen til å sende oss en e-post på kundeservice@indusiadesign.com så skal vi hjelpe deg videre.

Du har 14 dagers angrerett fra datoen du har mottatt din ordre. Du kan enkelt laste ned angrerettskjema her. Varene må sendes tilbake i originalemballasje og være i samme stand som ved mottakelse. Angreretten gjelder ikke for forseglede varer hvor forseglingen er brutt etter levering. Legg angrerettskjemaet sammen med varene du ønsker å returnere og send pakken til adressen under. Du må selv dekke returporto. Vi anbefaler å sende pakken med sporing. 

NTP Sovrumsdesign AB
C/O LSO
0060 Oslo

Hvis du har kjøpt flere varer i et pakketilbud og velger å returnere en eller flere varer, mister du rabatten din. Du betaler da fullpris for varen/varene du velger å beholde.

Vi sender ingen returseddel da kunden selv må dekke returporto. Du kan kjøpe sendingsetikett fra valgfritt fraktselskap. Vår returadresse er:

NTP Sovrumsdesign AB
C/O LSO
0060 Oslo

Dessverre har vi ikke anledning til å tilby gratis retur på dette tidspunktet.

Normal behandlingstid på returer er 2-3 uker. Hvis du har betalt med kort eller Vipps vil pengene bli tilbakeført til kortet eller Vipps-kontoen du har brukt. Hvis du har valgt å betale med faktura vil fakturaen bli justert. Dersom du allerede har betalt fakturaen vil Klarna ta kontakt med deg for å ordne med tilbakebetaling.

Reklamasjon

Kontakt oss på kundeservice@indusiadesign.com med informasjon om din ordre og bilder av hva du har mottatt, så skal vi undersøke saken og sørge for at du får tilsendt riktig vare(r).

Kontakt oss på kundeservice@indusiadesign.com med informasjon om din ordre og hva som mangler, så skal vi selvfølgelig sørge for at du får tilsendt det som mangler.

Dersom du har vært uheldig og mottatt en vare fra oss som har feil eller mangler, ber vi deg om å kontakte oss snarest. Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen og ikke feil forårsaket av normal slitasje. Du må reklamere på varen innen rimelig tid etter at feilen har blitt oppdaget eller burde ha blitt oppdaget. Vennligst send en e-post til kundeservice@indusiadesign.com og legg ved bilder, beskrivelse av mangelen og ditt ordrenummer. Vi behandler reklamasjoner fortløpende.

Betaling

Vi tilbyr enkel og sikker betaling med kort, faktura og delbetaling via Klarna. Les mer om Klarna og deres vilkår her. Vi tilbyr også betaling via Vipps. Les mer om Vipps her.

Annet

Nederst i nyhetsbrevet finner du en link der det står «Avslutt abonnement». Når du trykker på denne linken blir du omdirigert til en side der du må bekrefte at du vil melde deg av nyhetsbrevet. Etter du har meldt deg av nyhetsbrevet vil du få opp en bekreftelse på at du ikke vil motta flere utsendelser fra oss. Skulle du mot formodning ikke få det til kan du alltids kontakte oss på kundeservice@indusiadesign.com – vi hjelper deg!

Kontakt oss på kundeservice@indusiadesign.com så skal vi hjelpe deg så raskt vi kan!