Bytte og retur
Bytte
Vi bytter ikke varer i nettbutikken. Dersom du ønsker en annen størrelse eller et annet produkt så kan du selvfølgelig benytte deg av din angrerett og deretter legge inn en ny bestilling på vår nettside. Vi tilbakebetaler dine penger/oppdaterer din faktura så snart din retur ankommer vårt lager og returen er ferdig håndtert.
Returnere en vare med feil eller mangel
Hvis du ønsker å returnere en vare på grunn av feil eller mangel, så vil vi at du sender oss dokumentasjon (både bilde(r) og beskrivelse av feilen) på mail først. Ikke send varen tilbake til oss før du har fått svar fra oss med instruksjoner for returen. +/- 10 cm bredde/lengde på sengesett vil ikke være reklamasjonsrett. Dette er på grunn av vask/tørk av sengesett. Alle stoffer vil som regel krympe noe. Man må også være klar over at ved vask av dyner og puter vil også lengde/bredde forandre seg over tid. Om det er for stort avvik på bredde/lengde må du ta bilde hvor du viser målene på sengesettet glattstrøket. OBS! Størrelse på putetrekk står i alle produktbeskrivelser.
Retur
Du har 14 dagers angrerett fra datoen du har mottatt din ordre. Du kan enkelt laste ned angrerettskjema her. Du har rett til å angre på produkter som ikke er åpnet eller hvor emballasjen er brutt. Dette er fordi vi ikke kan selge sengetøy, dyner og puter som er åpnet/tatt ut av emballasjen videre. OBS: Dynepakker kan kun returneres i sin helhet. Du kan ikke retunere f.eks kun dyne eller puter. Kan ikke være tatt ut av forpakningen. Husk derfor å dobbeltsjekke størrelsen, og ta en ekstra titt på fargen gjennom emballasjen, før du åpner produktet. Legg angrerettskjemaet sammen med varene du ønsker å returnere og send pakken til adressen under.
NTP Sovrumsdesign AB
C/O LSO
0060 Oslo
Vær oppmerksom på vi ikke sender med returseddel. Kunden må selv dekke returporto og er ansvarlig for at pakken kommer fram til oss. Vi anbefaler å sende pakken med sporing.
Normal behandlingstid på returer er 2-3 uker. Hvis du har betalt med kort eller Vipps vil pengene bli tilbakeført til kortet eller Vipps-kontoen du har brukt. Hvis du har valgt å betale med faktura vil fakturaen bli justert. Dersom du allerede har betalt fakturaen vil Klarna ta kontakt med deg for å ordne med tilbakebetaling.
Les mer om retur under Kjøpsvilkår.